Märtsikuu on pannud mahlad liikuma. Seda igas mõttes. Murastes me usume õppimise võimalikkusesse mujalgi, kui vaid ainetunnis. Vaheajajärgsed kaks märtsinädalat on ehe näide.
Niisiis, kahe märtsinädala sisse on mahtunud kõik see:
• 6. märtsil 6a klassi õppekäik Riigikokku. See oli üks ütlemata põnev ja õpetlik päev. Tutvusime majaga, ronisime Pika Hermanni torni, nägime, kuidas meie Riigikogu esimees Lauri Hussar tutvustas Kanada parlamendi alamkoja esimehele Greg Fergusele istungite saali, küsisime küsimusi Riigikogu liikmelt Jevgeni Ossinovskilt, saime teada, kuidas maitseb Riigikogu kohviku lõunasöök ning kogesime rõdult infotundi jälgides opositsiooni ja koalitsiooni valjuhäälset vastasseisu.
• 7. märtsil 5a klassi retk Ajaloomuuseumi Suurgildi hoonesse ja Raeapteeki. Eesmärgiks oli teada saada, et miks Eesti ei ole kuningriik ning kuidas raviti erinevaid haigusi keskajal.
• 8. märts oli eriti tihe. Naistepäevane kübara ja lipsupäev tõi meie kooli ka 5. ja 6. klassidele mõeldud aktiivõppeprogrammi "Keskkonnateadlikkuse ja rohetehnoloogiate õpiõu", mida viis läbi SelgeSiht OÜ. Viiendikud said osa programmist "Õhk ja selle kvaliteet" ning kuuendikele oli programm "Taastuvenergia. Päikesepaneeli, kontrollija, aku ja tarbija ühendamine". Lisaks põrutas meie 4b linna Tervisemuuseumisse, et mõista paremini minu muutuvat mina.
• 11. märtsil algas meie emakeelenädal. Kõik neljandikud vaatasid Draamateatri etendust „Luidrik“.
• 13. märtsil kõlas etluspäeval meie kaunis emakeel. 1.-4. klassi õpilased esitasid luuletusi, 5.-6. klassid lugesid aga esmakordselt kooli ajaloos hoopis proosapalasid.
• 14. märtsil osalesid 5b ja 5c klassid Rahvusooper Estonia töötoas "Kuidas mõista balletti?" ning vaatasid etendust "Lumivalgeke ja seitse pöialpoissi". Kõik kuuendikud aga külastasid Eesti Noorsooteatrit ja vaatasid etendust „Kõik ägedad asjad“.
• 15. märtsil käisid meil külas koduvalla andekad inimesed. Raamatu "Minu ja Mia lood" sündimisest rääkisid kirjanik Liis Polli ja kunstnik Kadi Käesel.
• Lisaks käisid kõik klassid Nõmme Lumepargis, et õppida mäesuusatamist ja lumelauasõitu.
• 15. märtsi varahommikul põrutas kaks bussitäit erinevas vanuses entusiaste nädalavahetuseks Soome Sappee mäekeskusesse, et Nõmmel õpitud oskusi veelgi lihvida.
• 18.märtsil said kuuendikud näha, mismoodi käib õppetöö Merikülas.
No ja mida teevad meie õpetajad siis, kui nad parasjagu ei õpeta, ei juhenda, ei kasvata, ei abista, ei organiseeri, ei toeta, ei julgusta, ei korralda, ei paranda töid, ei tagasisidesta, ei valmista tunde ette? Siis tegelevad nad kooli sügisel jõustuva õppekava uuendamisega, kohendades ainekavasid ning koostades lõiminguprojekte; valmistavad ette maikuist projektõppenädalat; kohtuvad peredega arenguvestlustel.
Mitu tundi ööpäevas oligi?